tiistai 19. lokakuuta 2010

Lisää postia - kiva kiva! :)


Posti kiikutti jälleen pientä kivaa mulle. Salainen ystäväni lähetti kortin ja Roosa nauha -heijastimen. Tuli muuten loistavaan saumaan, sillä olen onnistunut hukkaamaan kaikki heijastimeni muutossa... Hyvä hyvä! Löydän ne aikaisintaan ensi juhannuksena, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Ja meillä kun on lähimmät katuvalotkin parin kilsan päässä, niin heijastimia saa ripustaa oikein urakalla. Suuret kiitokset!
Melkoisen SNY-painotteista on tää mun blogeilu ollut. Pari top secret -projektia on puikoilla, joten vielä ei voi suuria julkistuksia tehdä. Ehkä sitten joulukuun lopulla on tiedossa valtava kuvien tulva. En uskalla tonttuiluja etukäteen julkistaa. :) Joten keskitytään olennaiseen niin kauan kuin sitä kestää, eli kierroksen loppuun asti. ;)


3 kommenttia:

  1. Kiva, että heijastimesta oli hyötyä! Kohta onkin jo taas aika seuraavan paketin. Se on täällä valmiina odottelemassa, että kuukausi vaihtuu ja sen saa kiikuttaa postiin! Ihanaa viikonloppua sinulle salaiseni!

    t:SNY

    VastaaPoista
  2. Eikä pelkästään hyötyä - se myös näyttää hyvältä! Mustassa takissa kiikkuessaan se on herättänyt paljon keskustelua ja moni on kysellyt, mistä niitä saa. Minä sitte oon vaa käsiäni levitelly, että enpäs tiedä, mutta mullapa on! :)

    VastaaPoista
  3. Hei taas ystäväiseni!
    Nyt on jo marraskuu ja paketti on täällä valmiina suuntaamaan kohti postia. Ensi viikolla kannatanee siis taas päivystää postilaatikon tuntumassa... Täällä ainakin tulossa aurinkoinen syyspäivä, kaunista päivää sinnekin!
    t:SNY

    VastaaPoista